Tridesetak obrtnika iz turističke djelatnosti pohađalo je edukaciju nazvanu " Osuđeni na kvalitetu" u organizaciji Turističke zajednice Grada Paga. Edukaciju je provela Heraklea d.o.o. prva agencija u Hrvatskoj specijalizirana za mystery shopping koja na tržištu djeluje od 2002. godine, a predavačice su bile Sanja Gomuzak i Ana Šobota.
"Ova edukacija pruža potrebna znanja i vještine za pravilno usluživanje kupaca ali i dotiče pitanje zašto to svaki puta činiti te vas upućuje u konkretne korake kako ponašanje pretvoriti u prodajno. Temelji se na individualnom pristupu klijentu, te konkretnim rezultatima netom provedenog mystery shoppinga s detaljnim naglaskom na područja za unapređenje.Svi koji su pohađali edukaciju će dobiti i certifikate .
Ovom prigodom uručene su Nagrade za posvećenost kvaliteti usluge na temelju pilot projekta Mystery shoppinga ili "Tajnog kupca" provedenog u Pagu.
" Ove godine nagrađeni su : konoba "Bodulo", restoran "Natale", Erste banka, Camping village "Šimuni" i hotel "Pagus". U praksi Mystery shopping predstavlja izvrstan alat za edukaciju i motivaciju djelatnika te poslovni alat za mjerenje kvalitete usluge. Podrazumijeva angažiranje prethodno educiranih tajnih kupaca, koji se na zahtjev određene tvrtke pretvaraju da su potencijalni i redovni kupci te pritom prema unaprijed definiranim kriterijima detaljno i objektivno mjere kvalitetu usluge s ciljem njezina poboljšanja.
S obzirom da je velika zainteresiranost za ovakvu vrstu edukacije,Turistička zajednica Grada Paga će snastaviti s organiziranjem različitih radionica iz područja unaprijeđivanja kvalitete usluga.