cz
Gradska uprava Grada Paga radi sa strankama od 9,00-12,00 sati ponedjeljkom i četvrtkom, uz obaveznu prethodnu najavu.
Uredovno vrijeme pisarnice, za rad sa strankama, je svakim radnim danom od 9,00 do 12,00 sati.


Izbori za zastupnike za Hrvatski sabor 2020

Novosti & Aktualnosti

09 Kolovoz 2020
Posljednjih dana u domaćim i stranim medijima objavljeni su mnogobrojni članci i tv prilozi o koronavirusu na otoku Pagu pri čemu su ...
07 Kolovoz 2020
Povodom objavljenog teksta pod naslovom "Talijanski i njemački maturanti vratili se iz Hrvatske s koronom-Više od pola novih slovenskih ...
07 Kolovoz 2020
Povodom obilježavanja Dana pobjede i domovinske zahvalnosti i Dana hrvatskih branitelja, Udruga hrvatskih veterana Domovinskog rata grada ...
10 Kolovoz 2020
I ovoga ljeta u modi je nosiva tradicija. Od danas u crkvi Svetoga Jurja u Veloj ulici u Pagu možete posjetiti izložbu „Nosiva tradicija“. "Nosiva tradicija" - predstavlja samo djelić paške bogate dote koja je prikazana na jedan moderan, stilizirani način koji omogućava izlazak dote na svjetlo dana.

Obavijesti

  • 20. sjednica GRADSKOG VIJEĆA GRADA PAGA

    Na temelju članka 34. st. 4. Zakona o lokalnoj i

    više informacija
  • Natječaj za davanje u zakup javne površine KLASA: 363-05/20-50/54, URBROJ: 2198/24-04/01-20-1

    Natječaj za davanje u zakup javne površine KLASA: 363-05/20-50/54, URBROJ:

    više informacija
  • 19. sjednica GRADSKOG VIJEĆA GRADA PAGA

    Na temelju članka 34. st. 4. Zakona o lokalnoj i

    više informacija
  • Objava biračima

    Predsjednik Republike Hrvatske je 20. svibnja 2020.godine donio Odluku o

    više informacija
  • Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora KLASA: 372-03/20-30/6, URBROJ: 2198/24-04/01-20-1

    Na temelju članka 3. i 7. Odluke o poslovnim prostorima

    više informacija
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33

34. Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Grada Paga

REPUBLIKA HRVATSKA

ZADARSKA ŽUPANIJA

GRAD PAG

Upravni odjel za komunalni sustav

i prostorno uređenje


Klasa: 372-01/11-01/24

Ur.broj: 2198/24-30-11-03

Pag, 22. prosinca 2011.

 

Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i prodaji poslovnog prostora (“Narodne novine” broj 91/96, 124/97, 174/04 i 38/09), članka 6. i 7. Odluke o poslovnim prostorima Grada Paga («Službene novine» Ličko-senjske županije broj 4/93 i «Županijski glasnik» Županije Ličko-senjske broj 2/97) i Odluke gradonačelnika Grada Paga ( klasa: 372-01/11-01/12, ur. broj: 2198/24-30-11-4, od 06.06.2011.g.),  Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno uređenje raspisuje ponovljeni

N A T J E Č A J

za davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Grada Paga


1. Predmet zakupa je poslovni prostor  koji se nalazi u Gradu Pagu, na kat.č.br. 12223 k.o. Pag,  tzv. «II MAGAZIN», na adresi Prosika bb,  ukupne površine 438 m2.

2. Predmetni poslovni prostor daje se u zakup na vrijeme od 01. siječnja 2012.g. do 29. veljače 2012.g., u svrhu obavljanja ugostiteljske djelatnosti za vrijeme zimskog karnevala. Zakupnik je dužan za vrijeme trajanja zakupa svake subote organizirati karnevalski ples, te dječji karneval u dva navrata tijekom mjeseca veljače.

3. Početna  zakupnina za poslovni prostor iznosi 5.000,00 kuna za cijelo razdoblje.

4. Sudionici u Natječaju dužni su položiti jamstvo za ozbiljnost ponude  u iznosu od 10% od ukupne početne zakupnine. Uplata  jamčevine vrši se u korist PRORAČUNA GRADA PAGA, na žiro račun  broj 2402006-1831600006 s pozivom na broj: 68  5738 – OIB.

5. Ugovor o zakupu poslovnog prostora kojim će se regulirati međusobna prava i obveze između ugovornih strana zaključiti će se u roku  8 dana računajući od dana izbora  najpovoljnijeg ponuditelja. Ukoliko izabrani ponuditelj  ne zaključi ugovor  o zakupu poslovnog prostora u spomenutom roku, gubi pravo na uplaćenu jamčevinu, a ugovor će se sklopiti sa slijedećim najpovoljnijim ponuditeljem.

6 . Ponuda mora sadržavati:

- ime, prezime, adresu i OIB (za fizičke osobe), odnosno naziv, adresu i OIB (za pravne osobe)

- iznos zakupnine koju ponuditelj nudi

-  dokaz o uplaćenoj jamčevini – 10 % početne zakupnine za cijelo razdoblje

- broj računa za povrat jamčevine u slučaju neuspjeha u Natječaju.

  1. Zakupnik je dužan zakupninu platiti u roku od 8 dana od dana sklapanja ugovora o zakupu, u protivnom zakupodavac ima pravo ugovor smatrati raskunutim, a zakupnik gubi pravo na uplaćenu jamčevinu.
  2. Troškovi individualne potrošnje kao što su potrošnja vode, struje,  komunalna naknada i tekuće održavanje prostora nisu predmet ugovorne cijene već će ih zakupnik plaćati prema posebno ispostavljenim računima.
  3. Zakupodavac može otkazati Ugovor u svako doba, u slučaju da zakupnik ne postupi skladu sa člankom 27. Zakona o zakupu i prodaji  poslovnog prostora te temeljem članka 23. Odluke o poslovnim prostorima Grada Paga.

10.  Ugovor o zakupu sklopiti će se s najpovoljnijim ponuditeljem nakon donošenja odluke Gradonačelnika i to u obliku ovršne  isprave, sukladno Zakonu o javnom bilježništvu. Troškove vezane uz  sklapanje ugovora o zakupu i javnobilježnički trošak snosi zakupnik.

11.  Rok za podnošenje ponuda je 15 dana od dana objave ovog Natječaja na web stranici i oglasnoj ploči Grada Paga.

12.  Ponude se podnose u pisanom obliku, u zatvorenoj omotnici na slijedeću adresu:

GRAD PAG, Branimirova obala 1,  23 250 Pag, s naznakom

“za zakup poslovnog prostora – II MAGAZIN”- ne otvaraj”

13.  Za dodatne informacije zainteresirani se mogu obratiti na broj  telefona : 023/600-833.

 

v.d. pročelnika:

Ana Šupraha v.r.