cz
Gradska uprava Grada Paga radi sa strankama od 9,00-12,00 sati ponedjeljkom i četvrtkom, uz obaveznu prethodnu najavu.
Uredovno vrijeme pisarnice, za rad sa strankama, je svakim radnim danom od 9,00 do 12,00 sati.


Novosti & Aktualnosti

21 Rujan 2020
Ovih dana na gradskoj plaži Prosika započeli su radovi uređenja. Projektno rješenje obuhvaća izgradnju objekta sa sanitarnim čvorovima za ...
18 Rujan 2020
Gradonačelnik Grada Paga sastao se s pokretačima facebook stranice Paške šapice kojoj je ideja okupiti dobre ljude velikog srca na području ...
15 Rujan 2020
"Svi uvijek volimo nešto novo i nešto prvo", kaže Vedran Dorušić, organizator i voditelj prošlotjednog donatorskog ronjenja iz Ronilačkog ...
23 Rujan 2020
Jučer je u Gradskoj knjižnici u Benkovcu održana završna konferencija projekta "Kulturna ruta putevima liburnskog, rimskog i hrvatskog nasljeđa Zadarske županije" čiji cilj je doprinijeti održivom društveno-gospodarskom razvoju Zadarske županije valorizacijom kulturne baštine i njenom integracijom s kulturno-turističkom ponudom destinacije u svrhu poticanja razvoja malog i srednjeg poduzetništva te rasta zaposlenosti.

Obavijesti

  • Javni poziv za prikupljanje ponuda za davanje u zakup šumskog zemljišta u vlasništvu RH za potrebe pašarenja

    Na mrežnim stranicam Hrvatskih šuma je objavljen Javni poziv za

    više informacija
  • Natječaj za prodaju zemljišta u vlasništvu Grada Paga

    Natječaj za prodaju zemljišta u vlasništvu Grada Paga KLASA: 932-01/20-10/57,

    više informacija
  • 20. sjednica GRADSKOG VIJEĆA GRADA PAGA

    Na temelju članka 34. st. 4. Zakona o lokalnoj i

    više informacija
  • Natječaj za davanje u zakup javne površine KLASA: 363-05/20-50/54, URBROJ: 2198/24-04/01-20-1

    Natječaj za davanje u zakup javne površine KLASA: 363-05/20-50/54, URBROJ:

    više informacija
  • 19. sjednica GRADSKOG VIJEĆA GRADA PAGA

    Na temelju članka 34. st. 4. Zakona o lokalnoj i

    više informacija
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33

31.Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Grada Paga ( II Magazin )

 

REPUBLIKA HRVATSKA

ZADARSKA ŽUPANIJA

GRAD PAG

Upravni odjel za komunalni sustav

i prostorno uređenje


Klasa: 372-01/11-01/24

Ur.broj: 2198/24-30-11-02

Pag, 11. listopada 2011.


Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i prodaji poslovnog prostora (“Narodne novine” broj 91/96, 124/97, 174/04 i 38/09), članka 6. i 7. Odluke o poslovnim prostorima Grada Paga («Službene novine» Ličko-senjske županije broj 4/93 i «Županijski glasnik» Županije Ličko-senjske broj 2/97) i Odluke gradonačelnika Grada Paga ( klasa: 372-01/11-01/12, ur. broj: 2198/24-30-11-4, od 06.06.2011.g.),  Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno uređenje raspisuje


N A T J E Č A J

za davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Grada Paga


1. Predmet zakupa je poslovni prostor  koji se nalazi u Gradu Pagu, na kat.č.br. 12223 k.o. Pag,  tzv. «II MAGAZIN», na adresi Prosika bb,  ukupne površine 438 m2.


2. Predmetni poslovni prostor daje se u zakup na vrijeme od 01. siječnja 2012.g. do 29. veljače 2012.g., u svrhu obavljanja ugostiteljske djelatnosti za vrijeme zimskog karnevala.

Zakupnik je dužan za vrijeme trajanja zakupa svake subote organizirati karnevalski ples, te dječji karneval u dva navrata tijekom mjeseca veljače.


3. Početna  zakupnina za poslovni prostor iznosi 5.000,00 kuna za cijelo razdoblje.


4. Sudionici u Natječaju dužni su položiti jamstvo za ozbiljnost ponude  u iznosu od 10% od ukupne početne zakupnine. Uplata  jamčevine vrši se u korist PRORAČUNA GRADA PAGA, na žiro račun  broj 2402006-1831600006 s pozivom na broj: 68  5738 – OIB.


5. Ugovor o zakupu poslovnog prostora kojim će se regulirati međusobna prava i obveze između ugovornih strana zaključiti će se u roku  8 dana računajući od dana izbora  najpovoljnijeg ponuditelja.

Ukoliko izabrani ponuditelj  ne zaključi ugovor  o zakupu poslovnog prostora u spomenutom roku, gubi pravo na uplaćenu jamčevinu, a ugovor će se sklopiti sa slijedećim najpovoljnijim ponuditeljem.


6 . Ponuda mora sadržavati:


- ime, prezime, adresu i OIB (za fizičke osobe), odnosno naziv, adresu i OIB (za pravne

osobe)

- iznos zakupnine koju ponuditelj nudi

-  dokaz o uplaćenoj jamčevini – 10 % početne zakupnine za cijelo razdoblje

- broj računa za povrat jamčevine u slučaju neuspjeha u Natječaju.


7. Zakupnik je dužan zakupninu platiti u roku od 8 dana od dana sklapanja ugovora o zakupu, u protivnom zakupodavac ima pravo ugovor smatrati raskunutim, a zakupnik gubi pravo na uplaćenu jamčevinu.


8. Troškovi individualne potrošnje kao što su potrošnja vode, struje,  komunalna naknada i tekuće održavanje prostora nisu predmet ugovorne cijene već će ih zakupnik plaćati prema posebno ispostavljenim računima.


9. Zakupodavac može otkazati Ugovor u svako doba, u slučaju da zakupnik ne postupi skladu sa člankom 27. Zakona o zakupu i prodaji  poslovnog prostora te temeljem članka 23. Odluke o poslovnim prostorima Grada Paga.


10.  Ugovor o zakupu sklopiti će se s najpovoljnijim ponuditeljem nakon donošenja odluke Gradonačelnika i to u obliku ovršne  isprave, sukladno Zakonu o javnom bilježništvu. Troškove vezane uz  sklapanje ugovora o zakupu i javnobilježnički trošak snosi zakupnik.


11.  Rok za podnošenje ponuda je 15 dana od dana objave ovog Natječaja na web stranici i oglasnoj ploči Grada Paga.


12.  Ponude se podnose u pisanom obliku, u zatvorenoj omotnici na slijedeću adresu:


GRAD PAG, Branimirova obala 1,  23 250 Pag, s naznakom

“za zakup poslovnog prostora – II MAGAZIN”- ne otvaraj”


13.  Za dodatne informacije zainteresirani se mogu obratiti na broj  telefona : 023/600-833.


v.d. pročelnika:

Ana Šupraha v.r.