obkat

Novosti & Aktualnosti

28 Lipanj 2024
Zbog bolesti klavijaturista odgađa se koncert Borisa Oštrića i Ribara zakazan za 29. lipnja u Pagu. Novi termin koncerta je 11. srpnja s početkom u 21 sat u Atriju Kneževog dvora.  
26 Lipanj 2024
Turistička zajednica Grada Paga i Grad Pag sa zadovoljstvom najavljuju bogat i raznovrstan ljetni program koji započinje 29. lipnja ...
26 Lipanj 2024
Grad Pag je od 20. do 23. lipnja bio središte kulturnih zbivanja zahvaljujući 13. Međunarodnom festivalu čipke.
25 Lipanj 2024
Turistička zajednica Grada Paga i ove godine u turističkoj sezoni organizira Pag Outdoor Summer ture - sportske aktivnosti za sve uzraste ...
13 Lipanj 2024
U organizaciji Mjesnog odbora Šimuni od 14.-16.lipnja održat će se jedinstveni sportski događaj ŠIMUNI kup - natjecanje na SUP-u i kajaku u ...

Obavijesti

  • Obavijest o javnom natječaju za dodjelu dozvola na pomorskom dobru

    Temeljem Plana upravljanja pomorskim dobrom na području Grada Paga Gradonačelnik

    više informacija
  • Oglas za zapošljavanje-Grad Pag

    Oglas je 10. lipnja 2024. objavljen na službenim stranicama Hrvatskog

    više informacija
  • POZIV - 18. sjednicu GRADSKOG VIJEĆA GRADA PAGA

    Na temelju članka 34. st. 3. Zakona o lokalnoj i

    više informacija
  • Javni uvid u prijedlog granice pomorskog dobra (KO Dinjiška)

    Temeljem članka 23. Zakona o pomorskom dobru i morskim lukama

    više informacija
  • Odluka o dodjeli financijskih potpora za financiranje javnih potreba u 2024.

    Odluka o dodjeli financijskih potpora za financiranje javnih potreba u

    više informacija
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
transparentnost

26. Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Grada Paga (tzv. Vanga)

 

REPUBLIKA HRVATSKA

ZADARSKA ŽUPANIJA

GRAD PAG

Upravni odjel za komunalni sustav

i prostorno planiranje


Klasa: 372-01/11-01/11

Ur.broj: 2198/24-30-11-5

Pag, 13. lipnja 2011.


Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i prodaji poslovnog prostora (“Narodne novine” broj 91/96, 124/97, 174/04 i 38/09), članka 6. i 7. Odluke o poslovnim prostorima Grada Paga («Službene novine» Ličko-senjske županije broj 4/93 i «Županijski glasnik» Županije Ličko-senjske broj 2/97) i Odluke gradonačelnika Grada Paga (klasa: 372-01/11-01/12, ur. broj: 2198/24-30-11-4, od 06.06.2011.g.), Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno planiranje raspisuje


N A T J E Č A J

za davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Grada Paga


1. Predmet zakupa je poslovni prostor koji se nalazi u Gradu Pagu, na z.č. 7322/3 (kat.br. 12233/1 i 12233/2, obje k.o. Pag), tzv. «VANGA», na adresi Prosika bb, ukupne površine 175,50 m2, od čega se 65 m2 odnosi na skladišni prostor.


2. Predmetni poslovni prostor daje se u zakup na vrijeme od 6 (šest) mjeseci radi obavljanja ugostiteljske djelatnosti.


3. Početna zakupnina za poslovni prostor iznosi 26,00 kn /m2 mjesečno za poslovni prostor odnosno 13,00 kn /m2 za skladišni proctor, što uvećano za 20% radi obavljanja ugostiteljske djelatnosti iznosi:

110,50 m2 X 26,00 kuna = 2.873,00 kn za poslovni prostor i

65 m2 X 13,00 kuna = 845,00 kn za skladišni prostor,

pa početna mjesečna zakupnina iznosi 3.718,00 + 20 % = 4.461,60 kn, odnosno 26.769,60 kn za cijelo razdoblje.


4. Sudionici u Natječaju dužni su položiti jamčevinu u iznosu od 10% od ukupne početne zakupnine. Uplata jamčevine vrši se u korist PRORAČUNA GRADA PAGA, na žiro račun broj 2402006-1831600006 s pozivom na broj: 68 5738 – OIB:


5. Ugovor o zakupu poslovnog prostora kojim će se regulirati međusobna prava i obveze

između ugovornih strana zaključiti će se u roku 8 dana računajući od dana izbora najpovoljnijeg ponuditelja.

Ukoliko izabrani ponuditelj ne zaključi ugovor o zakupu poslovnog prostora u spomenutom roku, gubi pravo na uplaćenu jamčevinu.


6 . Ponuda mora sadržavati:

- ime, prezime, adresu i OIB (za fizičke osobe), odnosno naziv, adresu i OIB (za pravne

osobe)

- mjesečni iznos zakupnine koju ponuditelj nudi

- dokaz o uplaćenoj jamčevini – 10 % početne zakupnine za cijelo razdoblje

- broj računa za povrat jamčevine u slučaju neuspjeha u Natječaju.


7. Zakupnik je dužan zakupninu plaćati po ispostavljenom računu, mjesečno unaprijed, i to najkasnije do 5 (petog) u mjesecu.


8. Troškovi individualne potrošnje kao što su potrošnja vode, struje, komunalna naknada i tekuće održavanje prostora nisu predmet ugovorne cijene već će ih zakupnik plaćati prema posebno ispostavljenim računima.


9. Zakupodavac može otkazati Ugovor u svako doba, u slučaju da zakupnik ne postupi skladu sa člankom 27. Zakona o zakupu i prodaji poslovnog prostora te temeljem članka 23. Odluke o poslovnim prostorima Grada Paga.


10. Ugovor o zakupu sklopiti će se s najpovoljnijim ponuditeljem nakon donošenja odluke Gradonačelnika i to u obliku ovršne isprave, sukladno Zakonu o javnom bilježništvu. Troškove vezane uz sklapanje ugovora o zakupu i javnobilježnički trošak snosi zakupnik.


11. Rok za podnošenje ponuda je 15 dana od dana objave ovog Natječaja na web stranici i oglasnoj ploči Grada Paga.


12. Ponude se podnose u pisanom obliku, u zatvorenoj omotnici na slijedeću adresu:


GRAD PAG, Branimirova obala 1, 23 250 Pag, s naznakom

za zakup poslovnog prostora – “VANGA” «Ne otvaraj»


13. Za dodatne informacije zainteresirani se mogu obratiti na broj telefona : 023/600-833.


Upravni odjel za komunalni

sustav i prostorno planiranje