Zadar. Pag. U snažnoj konkurenciji Zadar i Zadarska županija odabrani su za europsku prezentaciju Chevrolet Traxa na kojoj će sudjelovati više od 800 novinara iz 38 europskih zemalja.
Organizacija ovog događaja je od velikog značaja za promociju grada Zadra i županije, Paga i Hrvatske. Tijekom boravka gosti će uz testiranje novog malog SUV-a Chevrolet Traxa uživati i izvještavati s lokacija grada Zadra i Paškog mosta.
Prošli vikend autonovinari članovi žirija Autobesta iz 14 zemalja zajedno s Susan Docherty, predsjednicom i izvršnom direktoricom Chevroleta i Cadillaca za Europu posjetili su grad Pag, siranu Gligora u Kolanu i vinariju Boškinac. Turistička zajednica grada Paga dočekala je goste koji su obišli Muzej soli i Galeriju paške čipke te Zavičajnu zbirku." Vrlo smo počašćeni i ponosni što je ovolik broj novinara odlučio posjetiti Pag i izabrati za jednu od destinacija za snimanje reklama.Novinari su oduševljeni bogatom tradicijskom i kulturnom baštinom grada Paga te je još jednom dokazano da je Pag zaista grad brendova koji su prepoznati u cijelom svijetu."-rekla je Željka Miletić, direktorica TZG Paga.
Sigurni smo da će ova 25-dnevna manifestacija doprinijeti još snažnijem turističkom pozicioniranju Zadra, Zadarske županije kao i otoka Paga a Chevroletu pomoći da novi Trax prezentira u najboljem mogućem svjetlu.
Jasna Stilinović
Chevrolet PR Manager