BeFunky IMG 1864.jpg SmallNakon što je izrađena potrebna dokumentacija, riješeni imovinsko pravni odnosi i izabrana tvrtka "Poduzeće za ceste Split" kao najpovoljniji izvođač radova započeti će rekonstrukcija dijela državne ceste D 106 za projekt izgradnje Prolaza kroz grad Pag vrijedna oko 13,5 milijuna kuna.
Glavnim projektom predviđena je potpuno nova trasa dionice D - 106 u dužini od 908 m koja počinje oko 600 m prije benzinske crpke, a završava neposredno iza prvog otvora u nasipu preko Paškog zaljeva.
Uz samu solanu, odnosno kazete sa soli, i uz morsku obalu predviđena je šetnica širine dva metra koja će omogućiti pogled na Paški zaljev i solane te sigurno pješačko kretanje. Na dionici su predviđena tri križanja koja vežu novu dionicu sa starom trasom D - 106, a smještena su na početku, sredini i na kraju te osiguravaju vrlo dobru povezanost i protočnost vozila prema ili od grada Paga. Srednje križanje povezuje predmetnu dionicu sa lokacijom budućeg autobusnog kolodvora i budućom urbanom zonom te se u konačnici spaja sa sadašnjom državnom cestom u blizini nogometnog igrališta.
Cesta D - 106 projektirana je i izgrađena 1979. godine u vrijeme kada je izlaz iz grada Paga prema Zadru bio nenaseljen i neizgrađen.
S obzirom da se u budućnosti predviđa daljnje povećanje broja vozila na otoku kao i onih koji prometuju otokom Pagom na cesti D - 106, bilo je neophodno čim prije riješiti prometne probleme prolaska vozila kroz grad Pag i na taj način ukloniti kritičnu prometnu točku na otoku.
Izgradnjom ove dionice značajno će se povećati razina uslužnosti, prometna propusnost, ali i prometna sigurnost na ovom dijelu ceste. Ova dionica projektirana je u skladu s Prostornim planom Grada Paga kojim je smještena u kategoriju građevina od Državne važnosti na području Grada Paga.
Radovi bi prema ugovoru trebali trajati 18 mjeseci. Grad Pag odobrio je smještaj kontejnera za potrebe gradilišta što je znak da će uskoro započeti radovi.

0
0
0
s2smodern