U prostoru Gradske Vijećnice Rijeci, u petak 9. prosinca, održana je promocija knjige autora Hrvoje Duspera GRAD PAG-BREND.
Zahvaljujući pripremi pokrovitelja tog događaja, predsjedniku uprave tvrtke Jadranski Galenski Laboratorij Ive Usmianija, dvorana je bila u cijelosti popunjena a najveći dio prisutnih su bili riječki Pažani.
Knjigu je najavila višestruko nagrađivana pjesnikinja, prof. Katja Šepić ( rođena Usmiani), koja je nadahnuto interpretirala urednički osvrt izdavača knjige, PRIVREDNOG VJESNIKA iz Zagreba, objavljen u broju 3654 od 22. studenog 2010. Knjigu je predstavio i profesor na katedri marketinga FPN iz Zagreba doc. dr. Božo Skoko, koji je napisao i predgovor. Njegove ocjene i naglasci poruka koje knjiga šalje, kod prisutnih su izazvali interes i izraze zadovoljstva; u atmosferi se mogao osjetiti osjećaj prisnosti s gradom, njegovom bogatom baštinom i obećavajućom budućnošću, na osnovi resursa koje je autor prepoznao i u kojima vidi izuzetan razvojni potencijal. Objašnjavajući proces brendiranja mjesta kao razvojnog alata koji koristi sve više gradova, dr. Skoko je istaknuo metodološke smjernice i operativnu iskoristivost koju je ,autor knjige, Hrvoje Dusper predstavio u knjizi.
Za kraj predstavljanja autor je podijelio s prisutnima svoja razmišljanjima o motivima pisanja, tijekovima istraživanja i zaključcima koji upućuju na neophodnost pokretanja projekta brendiranja Grada Paga, kao postupka kojim grad i okruženje, aktiviranjem postojećih resursa, može postići značajan razvojni iskorak.
Zahvaljujući se organizatoru i domaćinu tog značajnog kulturološkog ali i gospodarsko-izdavačkog događaja, autor je s zadovoljstvom potpisao brojne primjere knjige.