U toku dana 28.09.2017. gradonačelnik Grada Paga Ante Fabijanić ugostio je ministra pomorstva, prometa i infrastrukture Oleg Butkovića, dipl.ing.

Radnom sastanku, koji se održao u prostorijama gradske vijećnice uz gradonačelnika Grada Paga i ministra pomorstva, prometa i infrastrukture prisustvovali su zamjenik gradonačelnika Davor Fabijanić, predsjednik Gradskog vijeća Domagoj Vičević, savjetnik gradonačelnika Miro Butković ,pomoćnik ministra iz odjela Uprave za fondove EU Josip Bilaver , pomoćnik ministra iz odjela Uprave pomorske i unutarnje plovidbe, brodarstva, luka i pomorskog dobra Anđelko Petrinić i ravnatelj Županijske lučke uprave Zadar Davor Škibola.
Tema radnog sastanka bilo je izmuljivanje i uređenje dijela u gradskoj lučici Katine, postavljanje pontona te montiranje dizalice za brodove. Već početkom tjedna raspisat će se natječaj za provođenje radova izmuljivanja koje će u cijelosti pokrit i financirat Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture RH. Radovi izmuljivanja trebali bi biti gotovi prije početka turističke sezone 2018. godine. Razgovaralo se i o projektu izgradnji lukobrana u gradu Pagu za koju je ministar obećao maksimalnu podršku i pomoć.
Jedna od tema radnog sastanka bila je i sigurnost prometa na Državnoj cesti D106 u dijelovima koji prolaze kroz Grad Pag. Kako bi se sigurnost u prometu povećala razgovaralo se o proširenju Državne ceste D106 s trećom trakom na mjestima gdje je to najpotrebnije, na raskrižju za skretanje za mjesto Vlašići i Smokvica, raskrižje iznad hotela Bellewue, skretanju za mjesto Košljun i Proboj te na oba skretanja za ulaz u mjesto Šimuni. Ministar Butković obećao je pomoć u realizaciji tih projekata sukladno mogućnostima Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture. Sigurnosti na cesti i velika pomoć u smanjenju gužvi na Državnoj cesti D106 u periodu turističke sezone su i kružni tokovi koji su u planu izgradnje, jedan kod marketa Lorenco za koje je ministarstvo već dalo odobrenje te drugi kružni tok Lokunja- Sv. Jelena za koji se krenulo u izradu projektne dokumentacije.

0
0
0
s2sdefault